torsdag 15 september 2016

Joyvoice

Hej på er. :) 

Bilden har jag lånat av vår fantastiska körledare som ni ser ner till höger. :)
Igår kväll begav jag mig till IOGT-lokalen för att vara med på det första körtillfället för den här terminen med Joyvoice. Jag anmälde mig i våras och fick då en reservplats men för ungefär en månad sedan kom det ett mail och jag hade fått en plats. Vår fantastiska körledare heter Liselotte och hade så mycket energi och gjorde allt så himla roligt! Hon berättade att när hon fick jobbet som körledare så var det tvunget att bli minst 25 personer och jag förväntade mig nog att det skulle vara så många i kören när jag kom dit. Men innan oss var det en annan grupp och utanför stod min grupp och jag märkte att det var många fler än jag trodde. Tillsammans är vi 220 personer i kören vilket gör oss till den näst största Joyvoice-kören i Sverige. Det ska bli så otroligt roligt när vi närmar oss slutet av terminen och vi ska stå i Kvastenhörnet och sjunga. Det enda jag tycker är tråkigt är att jag inte kommer kunna vara med på alla tillfällen men det som är bra med Joyvoice är att man kan öva på allt hemma om man skulle missa något tillfälle. :) Ååååååh vad jag längtar till nästa onsdag!

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar