torsdag 1 september 2016

Sjukstuga

Hej på er. :) 

I lördags sprang jag Nattloppet tillsammans med jobbet, trots att jag hade ont i halsen. Dumt, dumt, dumt! Man får alltid höra att man inte ska göra det men jag tänkte att det inte kunde vara så farligt men tog det ändå lite lugnare än jag hade velat springa. I söndags vaknade jag med feber och jag har mått riktigt dåligt hela veckan. Jag slapp febern i tisdags men jag har haft fruktansvärt ont i halsen, jag hostar, huvudet känns tungt och näsan rinner. Jag kommer inte ihåg när jag var såhär dålig senast, är jag förkyld brukar det gå över på ett par dagar. Jag sovit och tittat på film och serier och har nästan börjat tröttna lite nu. Jag var ledig igår och är ledig idag och så hoppas jag att jag mår bättre imorgon när jag börjar jobba igen.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar