tisdag 4 augusti 2009

FISKTEMA! x)


Jaa, ni läste rätt ;) På fredag blir det FISKTEMA på filmkvällen x)
Jag och Madde var ganska flummiga i lördagsnatt och fick för oss det.
Det första vi gjorde då var att kolla med killarna om dom äter fiskpinnar x) Svaren blev såhär;
Sebbe: Fiskpinnar är as nice!
Simon: Äta fiskpinnar framför "Hajen" kan ju inte blir bättre.
Dennis: Jadå ;)
Jacke: Ja.
Håkan: Ja.
Elias: Har inte fått svar från honom.

Jaa, haha. Det var riktigt skoj faktiskt ;)

Men i alla fall, Madde och jag har planerat lite. Såhär gör vi på fredag ;)
Vi tar bussen in till Media Markt/Elgiganten, köper Dennis present. Sen går vi in på City Gross och köper fiskpinnar & potatis.
Vi tar sen bussen hem till Öland igen, hem till mig tror jag det blir.
Vi fixar i ordning allt i lägenheten och börjar skala och koka potatisen.
Alla killar utom Dennis kommer halv 6. Då har jag och Madde slagit in Dennis present och killarna skriver sina namn i kortet Madde har fixat.
Dennis kommer vid 6, då har han med sig Rockband trummorna och han får sin present ;)
Resten av kvällen tittar vi på "Hajen" & "Hitta Nemo" och äter fiskpinnnar & potatismos :D

Jag och Madde vet att vi har extrema planerings-problem. x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar