tisdag 11 augusti 2009

GLAAAAAAAD !!!! :D

Haha, jag kan ju inte låta bli att skratta åt mig själv x)
Du frågar kanske dig själv just i det här ögonblicket varför överskriften var "GLAAAAAAAD !!!! :D". Jag vet faktiskt inte det själv. Jag är bara så excited for tomorrow ;) Först blir det jobb, men på kvällen ska jag och Madde till Simon, Elias & Sebbe kommer också befinna sig där :D Det ser jag VERKLIGEN fram emot! :D
Vad är jag också glad för, VERA HAR FÅTT KATTUNGARNA NU!!! :D:D Jag och sis har tre namn ;) Banjo, Bongo & Balalajka ;) Tycker faktiskt att vi lyckats väldigt bra med tanke på att alla namn egentligen är instument som börjar på B.
Det finns massor av saker jag kan vara glad för just nu!
-LOTTIE ÄR HEMMA! :D
- Har fått en stor del av min lön, vilket betydde SHOPPING, med Madde såklart ;)
- Nya CONVERSE inköpta :)


Det finns säkert tusen andra saker att vara glad för också men jag orkar inte skriva nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar