måndag 3 augusti 2009

Jag och Madde, byxmyndiga och allt ;)






Jaa, du läste rätt! Jag och Madde har gått och blivit byxmyndiga nu också x) Madde den 21 juli och jag den 30 juli. Härliga dagar det! :D





Men vad har hänt nu under sommarlovet då?

Jo, nu är dom konfirmerade! :D Var en riktigt rolig redovisning dom hade får jag nog säga ;)
Lottie har åkt :/ Henne saknar vi ju såklart extremt mycket! Men hon ringde på min födelsedag :D
Jag har lärt mig stå på en skateboard utan att slå ihjäl mig, jag kan till och med ta lite fart ;) Men det var såklart förgäves...
Jag har insett att Han är en idiot som bara kan dra åt helvete!
Jag har jobbat, vilket är den mindre roliga delen av sommarlovet då såklart..!
Min mobil slutade funka så jag var utan i typ två veckor. Men jag har lånat en av Dennis nu så jag klarar mig fint ;)
Jag har varit i Göteborg med Julia :D Det blev Liseberg två dagar ;) Negativt var alla köer.
Vi har haft filmkvällar, hos Simon, hos Elias, hos Dennis och hos Lottie.
Vi har också badat med killarna ;) Madde fick en extremt bra bild på mig och Simon x) Vi badade även på Maddes födelsedag, vi skulle ha gjort det på min födelsedag med men det började spöregna så Dennis räddade kvällen och sa att vi kunde vara hos honom <3>Madde sov över här :D Mycket har hänt i hennes liv nu. Hon grät på sin egen födelsedag över killen som gav henne hopp alltför många gånger. Men nu har hon hittat en ny kärlek, som är bättre enligt mig ;) Hon förtjänar honom och han förtjänar henne ! <3


Det har hänt så mycket! ;) Om typ 20 härliga sommarlovsdagar börjar skolan igen :/ På ett sätt längtar jag, på ett sätt inte alls...! Menmen, jag ska njuta av resten den svenska sommaren hemma ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar