torsdag 13 augusti 2009

Vad händer?

Jaa, vad händer?
Allt har bara vänts upp och ner det senaste året..! Saker har blivit bättre och andra saker har blivit sämre. Det har gått upp och ner & fram och tillbaka.
Tur att jag har dom vänner som jag behöver. Dom som jag kanske behöver som mest nu, kanske just nu i denna stunden. Allt känns bara jobbigt nu, men imon kommer det kännas bättre, som vanligt. När det kommer stunder som denna önskar jag att Madde skulle vara här. På min födelsedag hade jag dom närmsta, utom Lottie, men jag kände ändå saknaden av Sigrid. Hon betyder väldigt mycket har jag kommit på. En av änglarna i mitt hjärta! <3

Jag pratade med Madde i telefon förut, det är förmodligen just därför som jag är såhär nu. Vi pratade om djupa saker som vi vanligtvis inte ens nämner för varandra. Det känns skönt att ha pratat om det, men nu efter finns det massor att tänka på. Både bra och jobbiga saker. Madde, min solstråle i mörkret <3

Saknaden av Sammy blir också större. Jag, Elin & Julia var ute och red förut, efter pratade vi om Sammy. Han var speciell, on of a kind! Det finns ingen som kan ersätta den han var. Han var min bästa vän som fanns där när jag hade det jobbigt, när jag fick nya vänner och när jag bara fick det bättre och bättre. Han svek mig aldrig, han var den bästa vännen man kan tänka sig i djurväg!

Nu har jag skrivit av mig lite, det behövde jag faktiskt. Jag borde kanske göra det oftare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar