söndag 16 augusti 2009

I'm only up when you're not down ;)

Jaa, titeln säger kanske inte så mycket.. Jag lyssnar faktiskt bara på låten "I'm only when I'm with you", Taylor Swift har gjort den. Hon är fantastisk! :D
Hennes låt "Tell me why" passar in bra på mig just nu. Många av hennes låtar passar bra till olika saker i mitt liv. Jag tycker om dom flesta av hennes låtar.
Madde är anledningen till att jag har börjat lyssnat på Taylor, men det var såklart bara bra. :) Madde är ett av Taylors största fan och har därför väldigt bra koll på allt hon säger också. Idag till exempel sa jag en sak som fick Madde att tänka på vad Taylor hade sagt en gång och allt verkligen allt som hon säger är smart! Jag vill också vara så smart! ;)

Madde har också fått mig börja lyssna på Rascal Flatts & Everlife ;) Bara bra band! :D
Favoritlåt med Everlife; Now or never
Favoritlåt med Rascal Flatts; Bless the broken road

Nu när jag ändå bloggar om musik kan jag skriva upp andra band och artister jag gillar ;)
- Green Day
- Plain White T's
- Fall Out Boy
- Good Charlotte
- Michael Jackson (precis som många andra nu efter att han dött "/)
- The Ting Tings
- Brad Paisley
- Nickelback
- Paramore
- Aly & AJ

& väldigt mycket filmmusik ! :D
Min iPod är fylld med ovanstående och filmmusik ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar