onsdag 28 oktober 2009

Jag = en glad flickvän! :D

Japp, jag är glad igen..! :D För Sebbe är hemma från lanet!!! :D
Det stämmer, han är hemma. :)
Jag stod väntade på bussen i morse, skulle till Kalmar med Madde & Lottie, och så åkte han förbi. Visserligen såg jag bara hans mamma och kände igen bilen men tänkte inte så mycket på det då. Men ca en minut senare fick jag ett sms där det stod:
"såg dej nu"
Då fattade jag att han faktiskt också satt i bilen. x) jag är såååååå smart.. :P Men jag fattade direkt att han var på väg hem från lanet, det gjorde mig extremt glad! :D
Så när jag kom hem från Kalmar tog jag och ringde honom. Den stackarn var helt slut och genomförkyld.. När vi pratade försökte han samtidigt handla med sin mamma. Det resulterade till att hon och jag kom fram till att Sebbe är typ 3 år gammal x)

Imon är det torsdag och halva höstlovet har gått, så jag får väl ta tag i mitt lilla projekt och måla om min byrå och bokhylla. :) Vitt ska det bli ;)
Bilder kanske kommer imon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar