lördag 10 oktober 2009

Sebbe, ett av mina ljus i mörkret! <3



Sebbe, jag får nog ta och ändra lite "fakta" om honom nu tror jag ;)
Men i alla fall är hans födelsedag fortfarande en av dom viktigaste dagarna på året! Jag kan förklara varför igen ;)

Han är fortfarande en nallebjörn, utan tvekan, men han är min nallebjörn! Just det, han är upptagen! Så girls, keep out!
Kan man önska sig en bättre pojkvän än en som frågar om det är något som är fel? Eller som säger att han saknar än även fast man har träffats hela dagen? Precis, han är underbar! <3 Men han är ju inte bara min pojkvän, han är också en av mina bästa vänner! En som alltid ställer upp och som finns där oavsett vad..!
Jag älskar att umgås med honom för jag kan vara mig själv, det är skönt!
Ingen av oss hade väl någonsin kunnat tro det här? Madde har alltid sagt att vi skulle vara söta tillsammans, jag sa alltid att vi aldrig skulle bli tillsammans, men titta på oss nu! Så, man ska ALDRIG säga aldrig. Ett tips bara ;)





Jag älskar dig!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar