torsdag 29 oktober 2009

Torsdag :)

Jahapp, då var snart den här torsdagen också slut.. Jag tycker tiden går alldeles för fort, jag menar snart är det här höstlovet slut.. :/
Men i alla fall, idag har jag faktiskt gjort lite nytta! :) Jag har slipat och målat om min röd-grön-gul-blå byrå så att den blev vit. Jag känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv om jag får säga det själv x)
Men jag har ont i ryggen och i högerarmen. :S Det tog 2 timmar att slipa bort färgen, som för övrigt förvandlades till ett pulver som fastnades på mina händer och mina kläder. Sandpappret förstörde dessutom mina händer, så nu är dom torra och vägrar bli mjuka igen, även fast jag har försökt smörja in dom med handkräm.. Men det blir nog bra till slut, hoppas jag..!
När jag målat första gången läste jag på färgburken att färgen tar ca 6 timmar på sig att torka, så det var bara att vänta dom där 6 timmarna. Men Sebbe och Lottie gjorde så att timmarna gick liiiite snabbare. :D <3

Jag har inte orkat göra mycket med idag än det, typ. Jag kände för ca 40 minuter sen hur trött jag egentligen är, jag kan bara säga såhär, jag är EXTREMT trött..!
Imon blir det lasergame med gänget för att fira Lottie :) <3 Bussen till Kalmar går för övrigt 13.37 imon ;) Någon som fattar??? X)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar