fredag 16 oktober 2009

Veckan som varit ;)

Hmm.. Jag har ganska tråkigt för tillfället och har lust att skriva av mig lite. :) Jag tänkte berätta om den här veckan i skolan, haha, det blir nog (inte) spännande och intressant läsning x)

Måndag..
Det var väl typ en helt vanlig måndag.. Förutom att vi fyra tjejer (alltså tjejligan i 9cx)) satt och pratade i omklädningsrummet innan gympan, det var välbehövligt. Vi behöver fler sånna stunder. :) Malin, Elin, Calle och Felicia var tillbaka från praon, dom hade det varit tom utan!

Tisdag..
På hemkunskapen gjorde vi (Dennis, Filip & jag) skördepizza. Jag var ju ganska rejält klantig och glömde jästen i pizzadegen, men det var gott ändå..! x)

Onsdag..
Sebbe var sjuk! :/ Men vi fick vara i aulan på teatern! :D Det var dagens största PLUS! :D

Torsdag..
Sebbe var fortfarande sjuk och saknad(i alla fall utav mig) :/ Kevin satte sig hos några i lågstadiet på lunchen, det var ingen som inte skrattade åt honom x) På musiken var det bara jag och Chrille i vårt band.. Men det gick ändå ;)

Fredag..
Sebbe var tillbaka!<3 Gissa vem som var gladast för det? x) Hade engelskaprov, som förmodligen gick åt helvete..!


Jaa, det var väl den här veckan.. Imon är det gymnasiemässa i Kalmar. Det blir att åka in dit med pappa, som kommer och hämtar mig halv tio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar