torsdag 1 april 2010

Dagens kommentarer för hela mars. :)

Här kommer "Dagens kommentarer" för hela mars! :D

1 mars, Kevin E;
- Men jag är allergisk mot trä...ben!

2 mars, Sara;
- Sa du att du skulle kastrera Sebbe idag?!?!

3 mars, Sigrid;
- Dom kommer sluta på Cementa!

3 mars, Jill(2);
- Po...porr!

4 mars, Madde;
- Du kan väl dyka?

4 mars, Sigrid(2);
- Vad fan har tantjäveln gjort den här gången?!?!

6 mars, Simon;
- Det ligger en sån där öronpluttsgrejsimojs där!

8 mars, Jill;
- Vad gör du?!?!

15 mars, Sigrid;
- Vart ska hon??? VART SKA DU?!?!
- Ja, men vill man ha lite status .... ta inte illa upp Ottilia, ta inte illa upp!!!


15 mars, Sebbe(2);
- Din klass Ottilia ... vad ska jag säga..??

16 mars, Sara;
- Jag vill misshandla någon, men du är så mjuk och oskyldig!

16 mars, Sigrid(2);
- Per maler på som en jävla åsna!

18 mars, Vendela;
- Man blir pank bara av att gå in och titta!

19 mars, Ann-Marie;
- Jag tittar inte på svensk skit!

20 mars, Sigrid;
- Då går vi bort till Mariestad och hugger halsen av honom!

22 mars, Vendela;
- Jag var hemma hos honom och han satte på myggan!
- Jag är ingen pluggis, jag använder mig av dom få ord och fraser jag kan!


22 mars, Sigrid(2);
- Vad glor vi på?!?! Sjön!?!?!

23 mars, Vendela;
- Han använder kokosnöten!

23 mars, Spännis(2);
- Det ser ju till och med gott ut!

23 mars, Janne(3);
- Tänk er någon som har det med en björk!

24 mars, Malin;
- Tänka sig Elin, efter 3 år kan vi bilda en hel mening!

25 mars, Simon;
- Nej, det är kul att sitta här.. Säg något för fan!

26 mars, Kevin E;
- Ja, fint väder idag!

29 mars, Sigrid;
- Jag vet hur det känns, ibland vill man bara inte att folk ska lyckas!

HAHAHAH! Detta är verkligen lika kul varje gång! :D
Jag upptäckte för övrigt att det blev väldigt många den här månaden - det gillas, starkt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar