söndag 25 april 2010

Söndag - Vart tar helgerna vägen?

Heej. :)
Det är redan söndag, imorgon är det måndag igen vilket betyder skola. Vart tar helgerna vägen egentligen? Visserligen är helgerna bara 2 dagar långa, men ändå. Man hinner ju inte med något längre känns det som.




Idag har jag, Sigrid & Disa vårt sms-maraton, eller i alla fall jag & Sigrid. Disas pengar tog slut efter ca 15 minuter. x)

Sigrid sitter på bussen upp till Stockholm bakom någon tant som tydligen luktar väldigt mycket rök. Disa tyckte att det bara fanns två alternativ vad Sigrid kunde göra. Det ena var att slänga ut tanten genom bussfönstret och det andra var att stänga in tanten i en glaslåda. x) Jag röstade för slänga ut henne genom fönstret! :D

Vi har ca 3 timmar kvar av vårt sms-maraton. ;) Haha, det här var en av våra bättre idéer. Vi har annars rätt knäppa idéer alla tre. Som när musiken tog upp aulan på teater, det enda vi kunde göra var att hugga av alla på musiken fingrarna. Sen skulle vi spara fingrarna och hota någon med dom. x)

Sigrid & jag har dessutom konstaterat att jag är rädd för Johan Rabaeus, till mitt försvar har jag att han tittade ondskefullt på mig! ;)



Johan Rabaeus


Men nu ska jag skriva lite på revyslutlåten. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar