måndag 26 april 2010

Deppeftermiddag med ett lyckligt slut! :)

Haha, jag var deppig på bussen hem idag - väldigt deppig. Kan ju bero på att jag hade ont i huvudet och att Sigrid & Disa inte var på bussen. ;)

När jag kom hem försökte jag få tag på Disa som efter 40 minuter svarade i mobilen. ;) En mycket trött och mycket flummig Disa vill jag tillägga det jag pratade med! x) Lilla, lilla gumman! :) <3
Sen ringde jag Sigrid, som är uppe i Stockholm och praoar på Sveriges Radio. ;) Hon hade sorterat Grönda Lund biljetter hela dagen - och inte tagit en enda och smugit ner i fickan. Starkt jobbat säger jag! x)
Madde messade mig lite senare, jag ringde upp henne. :)
Ringde Nicole, pratade med henne 15 minuter eller något sånt. ;) Jag saknar dig! <3
Madde ringde upp mig, jag ringde tillbaka. ;) Pratade i 10 minuter. :) Söndag! :D
Ringde Vendela. :) Flumflum! x) <3

Jag var på riktigt depphumör när jag kom hem, men nu har jag varit väldigt social(om man nu kan kalla att prata i telefon att vara "social" ;)) och jag känner att humöret är på topp! Dessutom är det Svenska Hollywoodfruar om en si sådär 10 minuter! :D
Inga läxor har jag heller - måndagen slutade lyckligt! ;)



2 kommentarer:

  1. Ett avsnitt av Svenska Hollywood fruar & några telfon samtal, så blir Ottilia lycklig. :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det är det enda som krävs! :D

    SvaraRadera