fredag 23 april 2010

Fredagsmys...?

Johejdu! Här det inte mycket till fredagsmys..! Visserligen har vi haft lite gäster eftersom sis fyller år på onsdag, men med 3 spralliga små tjejer som springer omkrign kan man inte koppla av. ;) Men det kan ju vara mysigt ändå! :)
Trött är jag i alla fall, och har egentligen varit hela veckan men det har märkts mest idag. Jag hade kunna somna på Sebbes axel på bussen hem tillbaka till skolan efter företagsmässan(som jag kommer till strax ;)), men som tur var gjorde jag inte det.. Men jag skulle kunna somna nu - på fläcken!
Trött? - Javisst! ;)

Men nu till företagsmässan som var idag. Vad har jag att säga om den? Det kanske inte var min typ av yrken där, kan jag nog inte påstå, men som så många andra plockade jag på min lite brochyrer, pennor och självklart lite godis. ;) Haha, Jacke Jacke Jacke! x)

Men nu måste jag snart gå och lägga mig. Men först ska jag kanske ändra lite färger..? Vi får se. Sebbe kommer i alla fall hit imorgon, så kan kanske borde sova lite.. Aja, vi får se. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar