fredag 9 april 2010

Påsklovsfredag - full fart mot helgen! :D

Grattis till mig då, jag har ju namnsdag idag. :) Yes box - my name is Ottilia. ;) Otroligt nog är det hela 4 personer som kom ihåg att jag har namnsdag idag! :D
Chrille messade mig och väckte mig(vilket inte gjorde något alls:)), Jacke messade lite senare(oja, jag blev överraskad!), Jonte var nästa som kom ihåg det(vilket verkligen förvånade mig! :D) och sen fick jag ett sms av pappa också, men det var väntat, han brukar komma ihåg när vi har namnsdagar - tur att det finns fler än jag i familjen som kommer ihåg sånt. :) Men jag får väl säga tack till alla fyra + mamma och sis(som jag påminde och som då kom ihåg det) som har grattat mig idag. :)

I alla fall har jag firat min namnsdag med att blåsa såpbubblor tillsammans med sis(det var ju flera år sedan sen sist! :)), tagit den första ridturen på ett halvår på Märta, myyyyysigt måste jag säga och sovit bort ca en och en halv timme(ja, jag gjorde en Lottie ;)).
Bilder från såpbubbleblåsandet med sis. ;)
Bubbla. :)
Sis. <3
Mer än hälften är nog diskmedel. x)
Namnsdagsbarnet i egen hög person! ;)
Sis. <3
;)

That was it - nu är blir det fredagsmys! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar