onsdag 10 augusti 2011

Alive. ;)

Jag lever! ;)
Ville bara att alla skulle veta det eftersom det säkert känns som att jag har gått och gömt mig under jorden någonstans. ;)
Sedan ni hörde något ifrån mig sist har jag:
  • Firat Dennis Ers Högets födelsedag ;)
  • Sovit hos Vendela :)
  • Solat, mycket!
  • Badat, mycket!
  • Varit på min första körlektion
  • Haft en heldag med mamma :)
  • Målat lite med Sebbe ;)
  • Sett till att det blivit översvämning -.-
  • Spenderat mycket tid med Sebbe :) <3

Igår var mamma, Ylva, jag & lilla Johannes nere i Karlskrona och hälsade på Ingrid, en av mammas vänner. :) Det var en mysig dag måste jag säga. ;) Innan vi åkte vi hem åkte vi in till stan och gick lite i affärerna innan vi gick till Glassiären och åt glass. :)
En av Ylvas hamstrar. ;)

GLAAAAAAASS! :D

Vi såg en regnbåge på väg hem. :)
Den senaste veckan har vi också haft besök av en lite speciell gäst.... ;)





Sötis! <3
På fredag åker Sebbe, jag, sis, mamma & Barbro till Ullared. :) Lääääängtar! :D
Näe, jag har jag jobbat hela dagen så jag känner mig lite smått trött nu så jag ska titta på Vänner innan det blir dags för sängen. ;)
// Ottilia. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar