måndag 29 augusti 2011

Barnteater på G! :)

Jag hade min första psykologilektion idag. :) Jag har stora förhoppningar på den här kursen eftersom så många har sagt att det är en väldigt intressant kurs och så tycker jag sånt är ganska intressant.  ;)
Matte. Vi hade besök av Börjes dotter och barnbarn Klara idag. :)
Engelska. :) Vendela, Tove & jag var klara med det fick göra i torsdags så vi fick gå till biblan och kolla igenom boken istället. ;)
Teater! :D Innan vi hann börja fick vi besök av fordonsettor från Kagg som stod vid ena kortsidan och tittade på oss som satt på golvet. När deras lärare sen sa att dom befann sig på Jenny var dom snabba ut. x) Vi började lektionen med att leka. ;) Ja, visst gör vi mycket seriöst på våra teaterlektioner... ;) Sen skapade vi en person utifrån en gång som vi sen fick göra små improvisationer av, haha Tove! x)
- Jag lutade mig ut genom fönstret, ja inte för långt då...!
HAHAHAHA! x)
Sen fick börja prata om vad vi vill göra för barnteater. Enligt Nettan var vi alldeles för långt fram i arbetet, Mirjam var till och med 5 mil framför. x) Men vi har en bra idé som alla gillar. :)
Sen var skoldagen slut. ;) På bussen hem träffade Vendela & jag Elias & Sebbe. ;)
// Ottilia. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar