tisdag 23 augusti 2011

Dag två avklarad ;)

Hello! :)
Idag har jag klarat av min andra dag i tvåan och upptäckt att jag kommer komma hem vid 3 varje tisdag - helt awesome! :)
Första lektionen hade jag dramaturgi & regi, det känns som att det kan vara en mycket lärorik kurs. ;) I klassrummet bredvid där vi var, alltså i Energihallen steppade säkert hälften av klassen. Och det hördes ganska väl in till oss måste jag säga. Men det lät ganska kul.. x) Dom steppade till bland annat Michael Jacksons Billie Jean. ;)
Sen var det lunch och jag var superhungrig! Den första lektionen är 2,5 timme lång. :o När vi hade ätit satte vi oss uppe vid våra skåp och spelade kort. Haha, Viktor måste ha spelat hela lovet. Han var mycket än han var i våras när vi tog sommarlov, finns det något du inte berättat för oss tro? ;)  Sen har jag tydligen inget pokerface heller. x)
Sen blev det dags att visa dom nya teater-, dans- och musikettorna runt på skolan. :) Jag kommer ihåg hur snurrigt det var för oss när vi fick gå den rundvandringen. Tur att man lärde sig hitta där till slut. ;)
Efter det blev det dags att ha engelska med vår nya engelskalärare Malin. :) Jag har absolut inget negativt att säga om henne och jag tror att hon kan vara bra. :)
Sen var skoldagen slut - nice! :) Jag mötte Sigrid & Disa och gick sen med dom ner till stationen, vi har så mycket att ta igen. ;)

Jag kanske också ska tillägga att jag har varit helt speedad hela dagen och det har varit awesome! :D
Imorgon har jag sovmorgon. *alla tummar upp* :)

// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar