måndag 22 augusti 2011

The end of summer 2011.

Från och med idag är sommaren 2011 över.
Måste säga att jag är nöjd med sommaren trots att vädret inte hela tiden har varit det bästa. Men vi har ju överlevt?  ;)
Vendela, Danne & jag åkte in till stan runt 11.20 och åt på Subway - sista lunchen i frihet. ;) Sebbe & Kevin skulle också ha följt med men dom ändrade sig så för tillfället går dom under namnen tråkmånsarna & svikarna. ;)
När Danne sen hade lämnat oss för att åka till sin skola(SYAB) gick Vendela & jag runt lite på stan och njöt av den sista timmen av sommarlovet. :) När klockan sen började närma sig 14 drog vi oss motvilligt mot skolan.
När vi sen satt i klassrummet med bästa klassen kom den klassiska nu-har-skolan-börjat -igen-frågan: "Vad har du gjort i sommar?". Vi fick 12 sekunder var av Jörgen och dom flesta hade jobbat. ;)
Sen blev det massa information, mycket på gång nu i höst måste jag säga! :) Stockholmsresa och någon stor grej i Kalmarsalen med Måns Zelmerlöw, det stavas A-W-E-S-O-M-E! ;)

När vi hade fått våra busskort fick vi sluta, det var alltså efter 40 minter lång skoldag. ;)

Måste ändå säga att första dagen var helt OK. ;)
Nu ska jag sova, det är faktiskt skola imorgon... ;)
// Ottilia. :)

2 kommentarer: