tisdag 23 augusti 2011

Tidsfördriiiiv

Tio första
Första bästa kompis: Vendela :)
Första bil: Har inte något körkort ;)
Första kärlek: Alexander x)
Första husdjur: Katten Ebba ;)
Första semester: Inte en aning!
Första jobb: I mammas kroppkaksbod ..... x)
Första köpta skiva: Det kommer jag verkligen inte ihåg
Första riktiga kärlek: Sebbe :) <3
Första piercing: Jag antar att hål i öronen räknas ?
Första konsert: Springbreak i Kalmar ;)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Dricker inte
Senaste bilfärd: Måste varit med mamma till affären eller något sånt
Senaste filmen du såg: Wedding crashers
Senaste ringda telefonsamtal: Vendela, idag ;)
Senaste bubbelbadet: Läääängesen
Senaste spelade cd: Någon avslappnings cd jag fick av mammas kompis i julklapp ;)
Senaste kyss: Förra veckan
Senaste gången du grät: Häromdagen
Senaste måltiden: Falukorv & potatismos ;)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet:  Nej
Fastnat med blicken i någons urringning?: Tveksamt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Haha, ja ;)

Sju saker du har på dig:
1. Rutiga pyjamasbyxor
2. Vitt linne
3. BH
4. Trosor
5. En strumpa
6. En strumpa till
7. Halsband

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Spelat Rödluvan x)
4. Träffat människor jag inte sett på hela sommaren :)
5. Träffat nya människor
6. Pratat, massor! ;)

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Datorn
2. iPoden
3. Kameran
4. Mobilen
5. Kalendern

Fyra personer du kan berätta allt för:
Sebbe, Vendela, Madde & sis

Tre val:
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Både och(helst tillsammans!)

Två saker att göra innan du dör:1. Åka till USA
2. Gå ut skolan

En sak du ångrar:
Svår fråga. Att jag har låtit människor "ta över" och låtit dom styra mig istället för att stått upp för mig själv.

1 kommentar: