onsdag 24 augusti 2011

Superdupertrött

är jag. Har haft en sjuuuukt lång dag i skolan och då har jag ändå haft sovmorgon eftersom dom individuella inte börjar förrän nästa vecka.
Först hade vi idrott och eftersom jag håller på att bli sjuk(vaknade med hemsk huvudvärk och halsont) tänkte jag inte vara med. Men sen skulle vi paddla så Vendela(som heller inte skulle vara med) & jag bestämde oss för att vara med ändå. ;) Vi gick nästan på grund och när vi kom tillbaka och skulle lägga tillbaks kanoten visar det sig att det är några fordonskillar(såg ut som treor) som har låst in oss på "kanotområdet"! Vi tog upp kanoten ur vattnet, dom tittar på oss. Vi lägger tillbaka kanoten, dom tittar ännu mer på oss, deras lärare också. Sen tar vi av oss flytvästarna, DÅ ÅKER DOM IVÄG MED KAGGS KANOTER!!!! Dom låste alltså stängslet när dom såg oss komma tillbaka med kanoten och åkte därifrån. Vi funderade på hur vi skulle ta oss därifrån. Precis när Vendela hade tagit sig ut kom Allan och kunde komma och öppna för mig.
Efter lunch hade vi kulturhistoria. ;) Dan hade fått en ny dator av skolan och hade en sjukt kul bild på sig själv. x)
Sen blev det dags för Röst & rörelse med Mats, första lektionen. :) Vi var sjukt pepp allihopa. :) Vi hade uppsjungning hela lektionen. Den ska Viktor & jag hålla i om 3 veckor. x)
Efter det hade vi 20 minuters rast. Vi fick igång värsta diskussionen som gick ut på att det jobbigt att gå på toa i skogen om man är tjej och hur man ska göra för att ingen ska se en. Den började med att det är blött på golvet på toaletten och slutade med att det gör ont att ligga på mage på golvet om man är tjej. x) Det var ju tur att ingen hörde oss... Haha, pussvärldens knäppaste klass! x)
Sen var det dags för att teater. :) Helt awesome! :)


Nu ska jag titta på en film. :)
Good night people! :) 
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar