onsdag 14 september 2011

Nettan is the boss!

Dagen började med att Sigrid & Disa kom och satte sig hos mig då dom tyckte att jag "såg deppig och ensam ut". x)
Psykologi. Provet framflyttat - skönt! ;)
Idrott. Jag glömde mina kläder hemma idag så jag var inte med. Vi skulle spela brännboll med LP10 så Snaedis(som har nackspärr) Linda & jag räknade poäng. Och var väl kanske inte superbäst på det... x) "Var vi inne eller?!" "Öhm......vi kan säga att ni var det.". x) Domare är alltså inget jobb för mig i framtiden. ;)
Mat. Superbråttom. :S
Kulturhistoria. Betygssnack och jobb med tidslinjerna - chill! ;) Bara så att alla vet ska Simon dra med sig Viktor till puben när Viktor fyller 18. Sen ska dom stå i ett hörn och slicka på väggen.... x)
Röst & rörelse. Viktor & jag höll i uppsjungningen, tycker att det gick bra. ;) Sen sjöng vi inför Kalmarsalen 7 december. ;) Och enligt Nettan hade Mats varit så lycklig efter vår lektion för att vi sjunger så bra, ja vi är ju bäst så det är ju inte så konstigt... ;) 
Teater. :) Vi diskuterade massor idag och fick ansvarsområden. Jag är föreställningsorganisatören och assisterar Viktor med ljudet. ;) Det ska verkligen bli kul att få sätta igång att jobba på scenen med det. :)
Sen slutade jag och det var inte förrän jag satte mig på bussen som jag kände hur trött jag verkligen var. :S

Viktor & Mette. :)

Vendela & Ellen. :)

Viktooooor. :)

Te & teater.♥
Nu tänker jag titta på Vänner och dricka te, så det så! ;) 
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar