tisdag 27 september 2011

Skyddsombud

Dagen började med att Jörgen frågade mig om jag vill vara skyddsombud för vår klass, för att jag "är bra på att säga till om något inte är bra". När han sen sa vad det innebar kändes det dumt att tacka nej. Så numera är jag skyddsombud. ;) Sen pratade jag med Casper i trean, som också är skyddsombud, han sa att man får gå någon utbildning och att man får fika, haha. ;)
Dramaturgi & regi. Vi fick någon annans text som vi sen skulle analysera och nästa vecka börja regissera. Jag fick Markus. ;)
Vendela & jag åt lite snabbt innan vi gick bort till Maxi en stund. ;)
Kulturhistoria. Vi var i musiksalen och lyssnade på barockmusik och sjöng lite med. ;)
Engelska. Seeeeeegt.
Sen var skoldagen slut. ;) När jag kom hem satte jag mig med psykologiböckerna eftersom jag har prov imorgon.... :S

// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar