måndag 12 september 2011

You wake up, it's raining and it's monday

Bussen till skolan var sen, slutade med att jag fick åka långfärdsbuss och prata med Sigrid & Disa hela vägen till skolan. ;)
Glömde min kalender till psykologin, prov vecka 39.
Matte, Hanna & jag konstaterade att tant Olga är ett klantarsle som på något sätt har lyckats tappa alla etiketter till 9 konservburkar så att vi nu måste räkna ut sannolikheter om dom.. x)
Engelska.
Skoldagen sedan slut.
Vendela & jag gick ner till stan och åt glass. :) Vi träffade Lottie på stationen och sen blev det massa flum med Vendela på bussen hem. Supernice. :)
Kom hem, fick återställa iPoden till fabriksinställningar då den vägrade att synkronisera musiken från iTunes. -.-
Tog en joggingtur i solen.
Åt framför Adam Live, faktiskt ganska underhållande. ;)
Om en dryg timme börjar Svenska Hollywoodfruar.  :)
Nu dricker jag te och tänkte titta på Vänner. :)
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar