torsdag 15 september 2011

Tvåsiffrigt! ;)

Jag måste haft en jobbig dag i skolan idag för jag är väldigt förvirrad. Jag läste Maddes blogginlägg(krya på dig!<3) och fick bestämt för mig att det är onsdag idag. Och att det verkligen är torsdag imorgon, trots att jag har varit medveten om att det är fredag imorgon hela dagen. Ibland går tiden väldigt fort helt enkelt. ;) 

Dagen började med att bussen till skolan var 20 minuter sen... -.-
Kulturhistoria. Jag kom in i arbetet med tidslinjen och blev väldigt kreativ för en stund. :)
Samhällskunskap. Ideologier... ;)
Mat. Pannkakor. <3
Klasstid. Det är mycket på gång nu. ;)
Håltimme. ;) Vi spelade kort och diskuterade iPhones. ;)
Engelska. Vi gjorde massa uppgifter i boken och fick reda på hur det gick grammatiktestet. Viktor hoppades på tvåsiffrigt(man kunde få 96 poäng) och Malin gjorde ett försök att lugna oss och sa "no panic!" till allihopa. x)
Sen var dagen slut. :) Vendela & jag tog bussen till stationen, Sebbe satt av en slump på bussen vi hoppade på så vi pratade med honom en stund. :)
Vendela och hennes tidslinje. ;)


Nu ska lilla förvirrade jag göra mig en kopp te. :)
// Ottilia. :)

2 kommentarer:

  1. Men lilla du! Var det jobbigt för dig att allt blev så förvirrat? x)

    Och tack igen! <3

    SvaraRadera
  2. Ottilia du glömde att vi limmade min klack;) haha<3

    SvaraRadera