måndag 5 september 2011

Om 10 år är vi alla antika

För då är vi ju 27. ;)

Dagen började med en liten pratstund med Sigrid på bussen till skolan. :) Det var alldeles för längesen något sådant hände senast så det var verkligen på tiden! :)
Sen tänkte Tilda & jag att vi skulle ha psykologi, men när vi kom till klassrummet satt det en lapp på dörren där det stod att lektionen var inställd. Jag hade alltså kunnat sova en timme till idag men jag åkte till skolan istället. :S Tilda & jag gick då till biblan och skrev på våra dramarturgimanus som ska vara klara nästa vecka. ;)
Sen hade vi matte. Börje = bäst! :) Han säger så mycket roliga saker hela tiden, till exempel "Man får inte stjärnor för uppenbara saker" och "Röd röd är no no". x)
Mat. :) Vem älskar inte Viktors kortlek? Den har räddat oss varje dag sen vi började. :)
Engelska. :) Vi började med en lite udda övning och fortsatte med Viktors överdrivna engelska accent. x)
Teater. :D Vi gick igenom vad barnen hade sagt när vi var och intervjuade dom i torsdags. Mycket intressant måste jag säga. ;) Sen lekte vi "Catch the flag", haha vi var helt klart bäst! :D Sen pratade vi om vad vi vill göra för barnteater. Vi har en superbra idé. :)

Nu ska jag tittar på Vänner och massera mina stackars axlar. ;)
See ya'! :)
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar