onsdag 7 december 2011

AIDS-free, that's me

God morgon kan väl vara bra med att börja med, klockan är ju bara 06.31 i skrivande stund. ;)
Jag har en lååång dag idag med många viktiga saker som ska göras innan jag får komma hem och lägga mig igen. Jag ska idag ta mig igenom ett psykologiprov, hämta kostymerna till barnteatern(som ska vara klara idag :)), sjunga i Gallerian på dagens lucköppning, ha en mycket viktig sista teaterlektion innan uppspelsveckan börjar(nästa vecka!! :D) och jag ska sjunga på Marching for life-konsterten med i princip alla esteter, musiktilläggarna och någon till kör. :)

Den här dagen känns ganska viktig och förutom provet nu på morgonen känns det som att det skulle kunna bli en riktigt bra dag. Därför känns det inte sådär superbra att jag inte är på topp idag. :/

Aja, jag ska ta och dricka upp mitt morgonte och sedan ta mig upp till bussen i snön(den första snön landade på ön igår). Det är inte ens så mycket så att det täcker marken, men ni som har läst min blogg de två senaste vintrarna vet jag inte är sådär överförtjust i snön som många andra är.
Ikväll står vi i Kalmarsalen, på en av Sveriges största scener(!!), och sjunger med bland annat Triple&Touch och en afrikans kör. :)
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar