torsdag 15 december 2011

Så är den här veckan snart slut

Imorgon är det sista dagen på vår uppspelsvecka. Känns lite trist måste jag säga, det är sista dagen och sista föreställningen imorgon. Jag vill ha många fler föreställningar ju!!
På sista föreställningen spexar man ibland till det lite sådär och vi har kommit överens om. Mer än så tänker jag inte säga, vad det blir kan jag berätta mer om imorgon efteråt. ;)

Det har varit en superkul vecka och vi har haft "så stört roligt" som Mirjam skulle uttryckt sig. ;) Genrepet gick mycket bra, samma sak gällde premiären och vi var nöjda allihopa. :) Trots att jag har varit sådär lite halvsjuk hela veckan har det gått väldigt bra, jag har inte ens märkt av det. Jag har inte hunnit känna efter hur jag mått. ;)
Idag har vi spelat för barn, som det ju var meningen att vi skulle göra eftersom det är barnteater vi har gjort. ;) Det var också superkul! :) Efteråt fick vi leka lite med dom så att det inte skulle bli så tråkigt för dom att sitta och vänta på att dansarnas teater skulle börja. Det var mycket uppskattat. :)

Dom andra grupperna har gjort otroligt bra ifrån sig dom med! :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar