lördag 17 december 2011

The end of uppspelsveckan

God morgon. :) 

Lilla förkylda jag ligger i skrivande stund med datorn i sängen. :) Jag vaknade runt nio och kunde inte somna om på grund av både hosta och en smått täppt näsa.
Jag är sjukt trött, inte så konstigt kanske med tanke på hur hektisk den här veckan har varit. Men den har varit otroligt rolig med! Fler uppspelsveckor, tack! :) Igår hade vi sista föreställningen. Det blev den sämsta föreställningen av de vi gjort den här veckan och den filmades. Typiskt.Och eftersom det var sista förställningen spexade vi till det lite. ;) Johan åt på två ställen bullar i vår teater och igår dränkte vi bullarna i salt, utan att han visste om det. Han hade först tänkt att han skulle fortsätta spela och svälja det han hade i munnen men han kunde inte. Så han fick spotta ut allt hade i munnen. x) Det var knappt så att någon av oss kunde hålla sig för skratt. x) Det första han sa när det var slut var "jag behöver vatten!", då skrattade vi verkligen åt honom! :D

Nu är klockan 11.18 och jag borde verkligen städa lite på mitt rum, Sebbe kommer ju hit lite senare. ;)

Jag slänger upp några bilder från veckan här, några fler hittar ni på min Facebook och förhoppningsvis andra bilder på estetbloggen vilken dag som helst. :) Så håll utkik!




Saltade bullar :D

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar