måndag 12 december 2011

I bokens värld ;)

Jag vill varna för otroligt dålig uppdatering den kommande veckan. Anledningen är att uppspelsveckan börjar idag och att det kommer bli otroligt långa dagar. Därför kommer jag inte ha så mycket ork kvar för att över huvudtaget skriva något. Men jag kan komma med en full rapport om hur den här veckan var när den är slut. ;) Då kommer det bilder med, det kan jag lova! :)

Den här veckan kommer se ut såhär:
Måndag: Uppspelsveckan startar, vi repar mellan 8 och 17(minst!!).
Tisdag: Dagen ser nog ungefär likadan ut som måndagen
Onsdag: Genrep 10.00 för esteterna, sedan tittar vi på dom andras genrep och vid 19.00 har vi premiär :D
Torsdag: Föreställning vid 10.00, slutar sedan runt 12 :)
Fredag: Föreställning vid 10.00, vi får sedan vänta på att dom andra ska ha sina föreställningar och sen är det städning som gäller. ;)

Jag hoppas på en helt awesome vecka tillsammans med klassen. :)

Och på tal om awesome - Marching for life i onsdagskväll var helt fanatiskt awesome och dom som inte var där missade en sjukt bra konsert! ;) Förhoppningsvis kommer dom tillbaka hit nästa år med så att vi kan vara med igen för det var så sjukt roligt!!! :D

Typ såhär pepp är jag på uppspelsvecka:

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar