lördag 24 december 2011

God Jul 2011 :)

Och sitter jag här igen och det är julafton, igen. :) Men trots det har jag fortfarande inte julkänsla... Känns lite trist faktiskt...  :/ Men det kanske kommer när Kalle Anka börjar om sådär 2 och en halv timme. Hoppas, hoppas! :)
Anledningen till att jag överhuvudtaget sitter här just nu är att jag inte får befinna mig på nedervåningen, mammas order. Hon håller nämligen på att slå in dom sista julklapparna. ;) Jag hade inte så mycket att göra så jag hamnade här, men jag hoppas att hon snart är klar där nere så att jag slipper sitta här och uggla. ;)

Vid 15.00 börjar ju som sagt Kalle Anka och precis som i Maddes familj är det här en mycket viktig tradition i min med. ;) Efter Kalle Anka brukar vi fixa all mat och när den är klar(vilket ju kan ta tid med tanke på att det ju är ganska mycket mat) är det dags att äta. ;) Efter maten öppnar vi julklappar och sen ska vi spela något spel. :) 

Men nu kan jag inte sitta här mer, mamma är klar med julklappsinslagningen. ;)

God Jul och ha nu en superbra dag! :) 
// Ottilia. :) 

2 kommentarer:

  1. Vad segt att du inte har någon julkänsla än :/ Det kanske kommer senare under dagen!

    Haha, Kalle Anka är extremt viktigt vid julen! ;) Så ni äter julbordet som kvällsmat? Vad äter ni till lunch? :O

    SvaraRadera
  2. Det gjorde den faktiskt inte... :(

    Jag menar det! ;) Vi äter gröt till lunch. ;)

    SvaraRadera