onsdag 9 januari 2013

Alex & Sigges podcast

Hej på er. :)

Igår kväll låg jag och lyssnade på en av alla podcaster jag har lagt över på min iPod. Jag började lyssna på Öronknips som Alex Schulman & Sigge Eklund har gjort. Det började lite sådär lugnt och sedan fortsatte Alex Schulman berätta om något som hänt honom bara några dagar tidigare och de utvecklade det på ett sådant sätt att jag till slut låg i sängen och skrattade och inte kunde sluta. Det var så roligt! Det är sällan jag reagerar så när jag lyssnar på deras podcast men det händer oftare om jag lyssnar på andra podcaster.
Vill ni lyssna på deras podcast kan ni numera lyssna på de på Spotify. Man skriver in "Alex & Sigges podcast" i sökfältet och så kommer det upp flera olika podcaster som man kan lyssna på utan att ta hem de till datorn först. De har också delat upp varje avsnitt i flera olika delar så att man kan lyssna på det man tycker bäst om utan att behöva spola tillbaka hela tiden. ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar