tisdag 15 januari 2013

Nytränad

Hej på er. :)

Jag har varit på pilates nu ikväll och det känns som vanligt väldigt bra. :) Det var nytt pass då det är nytt år och det kändes som att det var jobbigare än det andra var. Jag grundar det på att jag imorgon förmodligen kommer ha träningsvärk imorgon. Yay. Jag sitter just nu och dricker/äter nyponsoppa, vilket är väldigt gott. :)

På tal om ingenting är jag sjukt trött på min alldeles för långa lugg. Jag märker alltid på mig själv att det är dags att klippa den när jag sätter upp den för att slippa den och att jag stör mig på att den alltid hänger för ögonen på mig. Så det blir att klippa den till helgen tror jag, mycket välbehövligt. 

Ha det bra så hörs vi kanske imorgon. Om jag har lust vill säga. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar