söndag 20 januari 2013

Söndag morgon

God morgon på er. :) 

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och mår inte särskilt bra idag. Jag har ont i huvudet och halsen och mår allmänt dåligt. Trots att vädret är fint idag, jag brukar vara på bra humör och må ganska bra när solen är framme. Men inte idag.
Igår kväll var vi hos mina kusiner då en av dem fyller 21 så det var lite kalas för honom(GRATTTIS! :D). :)  Det var trevligt och vi fick som vanligt väldigt god mat(blir alltid lika förvånad över hur gott det är, varje gång). ;)
Idag ska jag baka superbrödet som jag gjorde degen till igår kväll. Den har stått på jäsning i 16 timmar nu så jag kan sätta in den i ugnen när jag vill nu. :) Sen ska jag ut och skotta idag med, det är jag inte lika pigg på, men det är gratisträning så det är bra! ;)

Nu ska jag ta en värktablett och göra mig en kopp te och hoppas att jag mår bättre senare.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar