måndag 4 februari 2013

Bakmåndag med fin vän.♥

Hej på er. :)

Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan och eftermiddagen hemma hos Madde. :) I skolan hade vi bara teater(måndagar är bäst!) och vi hade först möte och sen improviserade vi. Sjukt kul!!! :D När v hade slutat gick jag och åt innan jag gick bort till Maxi och sen vidare till Stagg för att möta upp Madde. :) Jag följde med henne till matsalen så att hon kunde äta innan vi tog bussen hem till henne och pratade med Jacke på bussen hem. :) Vi drack te och åt kakor innan vi satte igång med dagens bakprojekt som var chokladbiskvier. :) Efter att vi hade fått in bottnarna kände vi att det här kunde bli bra. När vi sen hade haft på fyllningen tyckte vi att det flöt på bra och när vi hade haft på chokladen var vi väldigt nöjda med oss själva, men vi vågade inte ropa hej riktigt än. Madde(ja Madde, jag ska inte ha någon cred för det här!) gjorde sen ost- och skinkpaj som blev väldigt god! :) Det enda jag kan stå för och vara stolt över är morötterna. ;)
Efter maten gjorde vi oss ännu mer te och tog med oss det och en varsin biskvi upp till Maddes rum där vi också provsmakade. Det var väldigt gott så vi är väldigt nöjda med dagen! :) Vi har ca 25 andra mat- och bakprojekt planerade, haha! Det är bara att sätta igång med listan. ;)
Tack för idag.
 // Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Tack för en jättehärlig dag! :D ♥
    Vi har all rätt att vara stolta, vi lyckades ju verkligen ;)

    SvaraRadera