lördag 16 februari 2013

De senaste dagarna :)

Hej på er. :) 

I torsdags var det Alla -dag vilket jag tycker är en bra dag då man kan visa lite extra kärlek för alla som man har runtomkring sig. :) Många tycker att det är en hemsk dag och hatar den bara för att de inte ha någon de kan fira den tillsammans med. Det är jag verkligen trött på. Ta vara på den dagen och visa lite extra kärlek för alla som betyder mycket för dig den dagen. Det är alltid någon som uppskattar det. ;) Jag var först i skolan och hade engelska och arbetsmiljö innan vi var på musikarnas lunchkonsert. :) Sedan åkte jag hem till Sebbe och spenderade resten av dagen tillsammans med honom. Mysigt! :)
Jag fick både rosor och godis av pojkvännen. :) Han är fin.
Igår var jag i skolan, jag hade engelska och sedan teater resten av dagen. :) Vi fick se ettornas akrobatikteater och sedan jobbade vi med slutproduktionen, nu är vi verkligen igång. :) När jag kom hem fixade jag lite hemma innan Lottie kom hit. Vi var båda väldigt trötta men vi åt tacos, tittade på TV och pratade innan hon åkte hem igen. :) 

Idag vaknade jag i ett tomt hus då jag var helt ensam hemma, det är mycket ovanligt vill jag lova. Men det var väldigt skönt. :) Under dagen har jag tittat på TV jobbat vidare på min filt och tagit hand om en bortsprungen häst. ;) Snart är det Melodifestivalen vilket jag verkligen ser fram emot!! :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar