lördag 2 februari 2013

Gina & Danny

Bäst ikväll! :D
Vers 1:
Vaa?
Vad fa-an gör jag här igen?
Åh gud...
När förra året känns så längesen...
Hur?                                                                                                                                                                    
Hur kan jag toppa nåt som gick så bra...
Men först:
En enkel fråga måste få ett svar....

Vad-får-ja?
Jag måste nog få mer betalt?
Ett andra år är ej normalt...
Min lön går upp upp upp upp upp u-upp!

Euforia
Det pirrar i mig underbart
För årets tävling börjar snart
Ridån går upp upp upp upp upp u-upp!

Vers 2:
 Men, jag, kan – väl inte göra detta själv? 
Det går ej – för inte är jag Petra Mede väl?
Jag måste, jag måste, ja måste, ta hjälp så jag får lugn och ro,
Så hjälp mig, ja hjälp mig, åh hjälp mig, 
Var är du, Danny Saucedoooo      
               
Kom lyft mig upp, upp, upp, upp, upp, u-upp!

Historia!
Ett nytt kapitel börjar snart
Vår festival ska nu ta fart
Så ge oss mer, mer, mer, mer, mer, mer

Euforia
Vår lycka är nu helt total,
För snart så ni gör ni årets val,
Ridån går upp, upp, upp, upp, upp, u-upp.

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar