tisdag 26 februari 2013

Bokrea

I helgen, eller om det var tidigare förra veckan, förhandsbokade jag böcker som hade nedsatt pris under bokrean på Adlibris. Eftersom bokrean inte började förrän idag skulle de inte skickas förrän tidigast idag. Men när jag kom hem idag och kollade i brevlådan hittade jag ett paket från Adlibris med mina böcker i. :D Jag trodde inte att jag skulle få dem förrän tidigast torsdag så det blev en väldigt glad överraskning. :)

Innan vi flyttade vi Sju sorters kakor men den försvann i flytten och jag har faktiskt saknat det riktigt mycket sedan dess. Mamma köpte sen Stora rutiga kokboken(som är bra på sitt sätt) men den innehåller inte alla recept som jag vill ha och den kostade bara 45 kr. Nu kan jag baka allt jag vill utan att behöva leta efter ett bra recept på nätet och sen skriva ut det. :)
Den andra boken heter Vampyrstickning och jag har velat ha den ganska länge så när den bara kostade dryga femtiolappen på rean passade jag på. Riktigt mysiga mönster innehöll den också vill jag lova. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar