lördag 2 februari 2013

Lördagssysslor

Hej på er. :)

Jag har precis pratat lite med min fina farmor som jag inte pratar med så ofta, det är alltid roligt att få höra hur det är med henne och vad hon har för sig. :)

Igår kväll var vi hos Vendela eftersom hon fyllde år i söndags. ;) Vi, eller i alla fall jag, hade riktigt roligt och vi skrattade större delen av kvällen. :)

Idag ska jag försöka städa lite på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, så en städning är välbehövlig! Och ikväll är det Melodifestivalen och det ser jag självklart väldigt mycket fram emot. Om sådär 20 minuter som tjuvlyssningarna ut med, jag längtar!!!! :D

Vi hörs igen när jag är klar med mitt rum och jag känner att jag något som är intressant för er att läsa. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar