onsdag 24 juli 2013

Pip-Larssons

Sedan SVT lanserade sin nya tjänst Öppet Arkiv i april har jag hitta en hel del nytt att titta på. I alla fall som är nytt för mig. De lägger ut program och serier som har gått på SVT genom åren och det finns otroligt mycket att titta på! Det kommer ut nytt hela tiden och när de är klara räknar de med att det ska finns 10 000 timmar med olika program och serier att titta på. :) Jag fastnade ganska snabbt för Rederiet som jag nu har sett de sju första säsongerna av, än så länge finns inte fler utlagda men det kommer en ny serier varannan torsdag. :) Jag har också tittat på Barnen på Luna, Skärgårdsdoktorn, Kvarteret Skatan och just nu Pip-Larssons, som vi min favoritserie näst efter Vintergatan. ;)
Det bästa med Öppet Arkiv är att allt är i så bra kvalité som är möjlig att få när det gäller gamla program. :)
Bildkälla.
Bildkälla.
// Ottilia :)

2 kommentarer: