måndag 26 augusti 2013

En Midsommarnattsdröm - the movie

Hej på er. :)

Idag när lillasyster kom hem med posten hade hon med sig ett kuvert som hade skolans logga på, handskriven adress och det var ganska tjockt. Jag klämde lite på det, precis som ett litet barn, och funderade på vad det kunde vara. Lillasyster kom på vad det var innan mig. Det innehöll den filmade versionen av vår slutproduktion En Midsommarnattsdröm. :) När vi tittade på den dagen innan studenten var den sjukt dåligt klippt och Jörgen skulle då se till att fixa det under sommaren och sen skulle han skicka ut en varsin kopia till oss. I kuvertet låg det också en liten lapp där det stod:

"Hej Ottilia! 
Här kommer filmen(det gick inte att klippa ihop den). Lycka till med allt nu i höst! 
Jörgen"

Lillasyster tyckte att vi skulle titta på den så när vi hade ätit, pratat och bakat kakor satte vi oss och tittade på den. Faktiskt gör det mig ingenting att den inte var klippt och att den bara var filmad med den ena kameran, det är mycket bättre än det vi fick se innan så jag är nöjd. Vi skrattade och spolade tillbaka några gånger under filmen och jag satt och mimade med i replikerna. :) Jag har så otroligt fina minnen med alla som var med genom hela processen och det känns konstigt att inte komma tillbaka till skolan den här hösten. Det känns som att alla andra är där men att jag stannar hemma och skolkar. Lillasyster & jag satt och pratade om hennes nya lärare och de hon redan hade och vi kunde inte låta bli att skratta när vissa kom på tal. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar