torsdag 15 augusti 2013

Förkylning på gång?

Hej på er. :) 

Jag spenderade igår eftermiddag hos Madde, vilket var väldigt mysigt och roligt. :) Vi var och handlade, bakade blåbärspaj, lagade pastasallad, stickade och pratade hur mycket som helst. Hon kom hem från Skottland i måndags och vi har inte setts sen i juni så det var verkligen roligt att träffas igen. :) Pastasalladen blev fantastiskt god, likaså blåbärspajen. Åh vad jag önskar att vi kunde göra det så mycket oftare. 

Idag har jag gått runt och nyst vilket brukar betyda att jag antingen städar eller att jag håller på att bli förkyld. Den här gången tror jag på det sistnämnda då jag inte har städat någonting idag. Så jag har gjort mig en kopp citron & limete med honung samt tagit en värktablett för jag har ont i huvudet också. -.-

Nu ska jag titta på någon av alla serier jag har börjat följa i sommar och sedan ska jag styra mot sängen. Sömn ska ju vara bra om man är sjuk. ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar