måndag 12 augusti 2013

Garderobsstädning

Hej på er. :) 

Idag, när åskan drog fram över ön, passade jag på att städa i min garderob och byrå. I garderoben har det behövts en städning ganska länge men jag har inte haft någon lust till att ta tag i det vilket har resulterat i att saker har ramlat ut över mig i jakt på något att ha på mig. Jag har tidigare i sommar rensat ur andra utrymmen i mitt rum där jag har lagt en del kläder som jag för tillfället inte använder alldeles för mycket. Trots att jag försökt rensa ur min garderob otaliga gånger får allt inte plats och jag får stuva om och trycka in kläderna för att de ska få plats. Men nu är det i alla fall bättre än det var förut så nu är det enda som behöver göras en organisering av de kläder som hänger på galge. ;) Jag får se om jag tar det senare ikväll eller om det blir en annan dag.
Jag slängde ut alla de kläder som ligger på hyllan och bottnen av garderoben på sängen. Det blev fullt ganska snabbt. Jag har försökt rensa men av någon anledning har jag svårt att göra mig av med saker "tänk om jag saknar det senare" är en mening som ofta går igenom mitt huvud. Jag borde ju ha lärt mig att jag inte kommer sakna det om jag inte har använt det de senaste två åren...
De här behöver en lätt sortering så att det finns lite organisation och sen är garderoben fin igen. ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar