onsdag 28 augusti 2013

Mormors magiska vind

Hej på er. :) 

För någon månad sedan berättade jag för er att jag är inne och tittar väldigt mycket på SVTs Öppet Arkiv. Det gör jag fortfarande och idag har jag kollat igenom listan med de barnprogram som de ha släppt hittills. En del är så pass gamla att jag inte vet vad det är för något medan det är vissa som jag vet exakt vilka det är och vissa som jag bara har hört namnet på. Bland annat kan man titta på Godnattstunden med Anita och Televinken, Den vita stenen, Fem myror är fler är fyra elefanter och Ebba och Didrik. Men om det är några som jag verkligen har fastnat för så är det Pip-Larssons(som jag berättade om förra gången och sett klart för längesen) och Barnen på Luna. Jag hittade också Allt och Lite till,som jag älskade när det kom, och Mormors magiska vind, som jag tyckte var helt fantastiskt! Jag missade inte ett enda avsnitt av det så nu ska jag titta på det igen. Jag älskar det här med att man får kolla hur mycket man vill och att det kommer mer och mer hela tiden. :)
Bildkälla.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar