fredag 2 augusti 2013

Kusindag hos farmor

Hej på er. :) 

Idag har jag spenderat dagen hos farmor & farfar tillsammans med kusinerna som är nere från Stockholm den här veckan. :) Vi har spelat spel i princip hela dagen, trots att det faktiskt har varit fint väder ute. Men det gjorde oss inte så mycket, vi hade väldigt roligt ändå. ;) När vi inte spelade spel läste vi tidningar, hjälpte farmor med maten(tacooooos!!), åt jordgubbar, drack både påsk- och julmust(ja, farmors lager inför de högtiderna är alltid väldigt stort och i julas drack vi påskmust istället för julmust) och framåt kvällen tittade vi lite på TV. :) Jag passade på att sticka några varv på min sjal när vi satt framför TVn, mycket mysigt! :)
Imorgon ska vi till farmor & farfar igen och då kommer alla kusinerna, jag hoppas och tror att det blir sådär supermysigt som det alltid är när vi samlas. :)

I tisdags, på min födelsedag, var jag hemma hela dagen sen kom Lottie runt halv sju då åt vi och sen satt vi på mitt rum och pratade i några timmar innan Sebbe också tittade in en stund efter jobbet. :) Det var roligt att träffa Lottie igen, vi hade inte setts på typ en månad innan dess. :)
På söndag ska Sebbe ta med mig till min födelsedagspresent, vi ska gå ut och äta och sen ska vi gå på bio. Vad det blir för film hade han inte bestämt än så det blir en överraskning. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar