onsdag 7 oktober 2015

Alldeles för tidigt

God morgon på er. :) 

Klockan är 06.01 och jag vaknade för en halvtimme sen. Det hade väl kanske inte varit så dumt om jag skulle till jobbet, igår gick jag upp vid den här tiden men då började jag vid 7. Idag är jag ledig så jag hade kanske hoppats på att få sova ett par timmar till i alla fall. 

Madde & jag var ju i London för ett par veckor sedan och hade några fantastiska dagar när London bjöd på det bästa tänkbara vädret. Vi var på Tower of London och Tower Bridge och åkte en båttur, riktiga turister alltså. ;) Bilder kommer idag eller imorgon! 

Jobbet rullar på och nästa vecka är det daga för första julmötet. Det kan kännas som att det är tidigt men det är bara två månader kvar till och vi måste börja i tid. ;) 

// Ottilia :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar