onsdag 21 oktober 2015

Höst

Hej på er. :) 

Idag är det onsdag och det betyder att jag har varit ledig. :) Jag började dagen med en timmes power walk i ett kallt men soligt Kalmar. Det var fantastiskt fint väder, det blåste inte ens men det var rätt kallt ändå, termometern visade 3 grader, brrr! Jag gick ner till stan och gick några ärenden men resten av dagen ägnade jag hemma framför Netflix. :) Imorgon, och sju dagar framåt, jobbar jag igen. Men innan jobbet ska jag springa en runda, det är skönt att kunna göra det igen. 
Hösten har verkligen kommit, igår stod jag och väntade på bussen i regnet och idag var jag ute och gick i solen. 

Viktor var hemma på en blixtvisit i helgen så han var här en liten stund innan vi gick hem till hans familj och hjälpte till att mysa till det i lägenheten och åt middag innan vi bänkade oss framför Så mycket bättre. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar