måndag 12 oktober 2015

Inventeringsmåndag

Hej på er. :) 

Idag är det måndag och jag har haft en ganska bra dag. Jag fick skjuts av Tilda till jobbet då vi för en gångs skull började samtidigt(och tidigt). Jag inventerade större delen av dagen, i början var det helt okej men när jag hade räknat samma lådor 10 gånger och ändå inte fick ihop det var jag ganska less. Men till slut blev jag klar så jag gjorde i ordning lite saker som skulle med till Stockholm på torsdag och fredag. När klockan började närma sig 15 var jag klar med det mesta och jag insåg att jag kunde gå hem i tid för en gångs skull. Jag tog bussen hem och satt på bussen och kände att livet är rätt så bra just nu. :) 
Jag kom hem redan vid halv fyra och undrade vad jag skulle göra med resten av eftermiddagen. Jag passade på att titta på några avsnitt av Glee innan jag lagade mat och tog en dusch. :) 
Imorgon ska jag springa en runda innan jag ska åka till jobbet och på onsdag åker jag till Stockholm. :) 
Det börjar bli riktigt kallt nu och jag trivs än så länge ganska bra med det. De tä ju rätt så mysigt att få gosa in sig i stora sjalar och tjocka strumpor. Så länge snön håller dig borta håller jag mig glad. :) 

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar