söndag 11 oktober 2015

En söndag

Hej på er. :) 

Det är söndag, klockan är halv tolv och jag har redan hunnit uträtta en del ärenden. :) Jag har också varit ute och sprungit en runda, första rundan efter stukningen. Jag försökte för tre veckor sedan också men då gick det inte. Jag gick ut idag och hoppades att jag skulle kunna springa i alla fall en liten bit. De första stegen kändes riktigt bra och jag kunde faktiskt springa utan att det gjorde för ont. Det kändes fantastiskt bra efter att inte ha sprungit efter en och en halv månad. Vädret var också bra, solen lös igenom mellan molnen och det var vindstilla, jag sprang förbi slottet och kände mig lyckligt lottad att få bo på ett sådant fint ställe. :)
Såhär fint var det nere vid slottet en kväll i somras. 

Resten av dagen ska jag pyssla men några julklappar, julen närmar sig ju med stormsteg. ;)

// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar